fredag 12 december 2008

oj dagarna går

tolfte idag eller nu är det precis lucia...

har skrivit så mkt jag kunnat idag, blivit störd känt mig störd fast jag kunnat ta tag i det, men frustration över all tid som inte upptas av skrivande. när tvättbehovet är så stort att manmåste tvätta.
så ska skriva mer imorgon.
filade på hela texten idag nästan. från början,,, ändrade, undrade. tar lite extra tid när man är två och bollar saker mellan sig och delar typ försvinner och man inte vet vad som kom först skrevs sen osv... men är glad jag inte skrev själv, inte behöver dra allt. skönt.. och har nog aldrig varit med om ett bättre enklare samarbete.. hade hört alla skräckhistorier. men allt är inte över än. men så länge jag skriver hårt och fort ska det nog gå bra.ska skriva mkt imorgon,upp tidigt. skriva kapitel 3.6 klart oc börja på resultatredovisningen. kan bli mkt att skriva men förhoppningsvis inte så mkt tankearbete.... sen när det är gjort är det bara att dikutera alltihopa och det är ju det man tänker är det viktigaste i arbetet ju...

och det är snart jul och hittade så mkt glittrigt dekorationer i torsdags på saron... njuter av dom.. och ser fram emot imorgonkväll...

Inga kommentarer: