tisdag 2 december 2008

tisdag

så helgen passerad måndagen passerad. blev stressad igår när tiden bara rann och skulle göra det och det. men venus boys är ju en så bra film... fast den hade jag ju sett några gånger. OCH varit på premiären tror det var den svenska premiären iallafall på mosebacke OCH jag dragade!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så det så! Hade mkt kort hår då det begav sig! Har inte gjort det så mkt men ett par gånger.. Blev lite skrämd av diskussionen efteråt ändå...eller inte skrämd men... det är ju verkligen något där man inte får tycka vad man vill och där det är lätt att framstå som homofob. Lite spännande... lätt att visa filmer, men vad annat kan man göra på dessa frukostmöten???
vad vill jag göra? kom på ngt när jag satt där men ska inte skriva det om jag kommer göra det... mmm

så arbetet.. har skrivit ut intervjuerna och har bara två som behöver skrivas ner från papper... läser lite böcker... inledningen är skriven och skickad till tarja för avrättning. och nu uppstår frågan huar man ska hantera alla resultat, alla svar. shit...

Inga kommentarer: