måndag 24 november 2008

ner in i

känner mig så nere...
och mtv spelar bara rockmusik numera...
varför kommer mörka tankarna så lätt.
såg en filmom lupusocksåpå svt sidan...
så hemsk.
jag förstår inte mig själv.
vad det är jag vill eg. som att allt är fel.
nej
så idag var vi i skolan på hdk och skulle försöka få bildlärarstudenterna att vara med i vår undersökning. och hittade maja och anna som sa att vi fått info om att vara med på dessa så kallade morgonsamlingar somvisst började idag.har EJ fått den informationen.men det var bra. frukost(var hungrig) och filmer. jag gillar att titta på film, bäst att höja musiken på mtvnu ärdetnåt bra...
alla gillar att kolla på film. dom var ganska bra,...

Men att vårt arbete skulle vara så kontroversiellt hade jag inte anat. Detgörmig sur ledsen och nere. Och ingen verkade vilja fylla i npågon lapp när vi skulle hämta dom vid halv två hade ingen fyllt i någon... Jag ska alltidfylla i enkäter from now on. Oavsett vad jag tycker om dom. så är det bara...ska ställa upp mer...har inte alltid varit bra på det nej... men detta tar jag bara så personligt och blir s¨ledsen... hoppas någon fyllt i dom tills imorgon. trött på att förklara vad vi gör och försvara ...

inte lika kul m allt längre somdet var förut...
ska inte bli kul att träffa den läraren vi ska träffa imorgon.. hon har visat kepsis på epost redan. orkar inte...... ska väl sovaoch h'mta kraft. inte mkt sömn inatt... kanske därför jag känner mig så sårbar...
men skrivadet funkar. det är ju bra det...

Inga kommentarer: